Mida teha, kui ostetud hambahari lakkab korrektselt toimimast?

Regulaarne ja elementaarne käepideme hooldamine on oluline osa sellest, et Sinu hambahari pikalt kestaks. Tutvu kindlasti kasutusjuhendiga ning vii end kurssi sellega, kuidas oma hambaharja igapäevaselt hooldada. Mõningad meiepoolsed soovitused oma hambaharja hooldamiseks leiad allpool. Aga sellest hoolimata, võib tehnikaga esineda tõrkeid. Juhul kui peaks juhtuma, et Sinu hambaharja kasutusel ilmneb mõni viga ning käepide enam korrektselt ei toimi siis tuleks esimesel võimalusel pöörduda meie või Philipsi volitatud teenindusse. Philipsi ametliku teeninduspartneri juurde saad pöörduda 2 aasta jooksul alates ostukuupäevast arvel.

Soovitused oma elektrilise hambaharja igapäevaseks hooldamiseks*:

– ära liialda hambapastaga (mõistlik kogus pastat üheks pesuks on hernetera suurus)
– kasuta kvaliteetset hambapastat (abrasiivsusnäitaja RDA 0-70, loe lähemalt)
– peale hambapesu loputa jooksva vee all korralikult harjapea ja eemalda see pideme küljest
– loputa jooksva vee all käepide ja otsiku kinnitusosa, et sinna ei koguneks mustust
– kuivata käepide käterätikuga
– aku tühjenedes aseta käepide vähemasti üleöö laadima
– vaheta regulaarselt otsikuid (jälgi harjapeadel siniseid kulumismärke), minimaalselt kord 3 kuu jooksul

*tegemist on meie endi kogemustest tulenevate soovitustega ega pruugi olla igale kasutajale sobilikud.

Mis puhul tuleks pöörduda teeninduse poole?

– oluline muutus aku vastupidavuses;
– käivitusnupp lakkab toimimast;
– mõni funktsioon ei toimi
– vibratsioon pole enam sarnane varasemale;
– käepide teeb olulisemalt valjemat häält
– muu äratuntav viga käepideme töös, võrreldes tavapärasega
– käepide lülitab end iseeneslikult sisse või välja

Pane tähele, et garantii alla ei kuulu füüsilised kahjustused ega näiteks hambaharjapeade normaalne kulumine. Täpsema diagnostiga teostab käepidemele Philipsi volitatud teenindus.

Mida on vaja teenindusse pöördumiseks?

– ostu tõendav dokument (müügiarve paberil või PDFis)
– veakirjeldus, probleem
– oma kontaktandmed
– seade peab olema eelnevalt puhastatud

Milline on Sinule lähim teeninduskeskus?

Alljärgnevalt leiad volitatud Philips teeninduspunktid üle Eesti, kuhu saad abi saamiseks pöörduda. Soovitame ka teeninduspunkti enne külastamist ette helistada.

Tallinn
Sevi AS
Pallasti 16, Tallinn, Eesti 11412. Telefon 636 6525 (E-R 9:00 – 17:00, L 10:00 – 15:00)

Speleta AS
Akadeemia tee 20, Tallinn, Eesti 12611. Telefon 654 6543 (E-R 9:00 – 18:00)

Tartu
Arwest OÜ
Ringtee 75 (Lõunakeskus) Tartu 50501 Telefon 734 4299, 7 344 337 (E-R 10:00 – 18:00)

Pärnu
Centralservice OÜ
Riia maantee 74, Pärnu, Eesti 80010. Telefon 442 7231 (E-R 10:00 – 18.00, L 10:00 – 14:00)

Viljandi
Alfa Elektroonik OÜ
Tallinna 58, Viljandi Telefon 433 6644 (E-R 8:30-12:00 ja 12:30-17:00)

Juhul kui sa ise mõnda neist teenindustest külastada ei saa, on alati võimalus oma hambahari kulleriga saata (eelnevalt kontakteeru aga meelepärase teenindusega) või toode meile tagastada. Kirjuta pakile selgelt oma kontaktandmed, lisa karpi veakirjeldus ning paki hambahari hoolikalt ja turvaliselt, et see transpordi vastu peaks. Kui aga vajad abi teenindusse pöördumisel või tekkis mõni küsimus, palun võta meiega ühendust ja aitame Sind.

Andmeid viimati uuendatud 04.september 2019.

Oluline info!
Philips Sonicare ProtectiveClean seeria elektriliste hambaharjade tõrgete korral palun pöörduda otse Hammas32.ee klienditeeninduse poole.