GARANTII

Mida teha, kui elektriline hambahari lakkab korrektselt toimimast?

Igapäevane hooldus on vajalik, et Sinu elektriline hambahari töötaks tõrgeteta ja püsiks esteetiline. Tutvu kindlasti kasutusjuhendiga ning vii end kurssi sellega, kuidas hambaharja kasutada ja hooldada. Meiepoolsed soovitused elektrilise hambaharja hooldamiseks ning vastused enim esitatavatele küsimustele leiad allpool.

Vaatamata kõigele võib hambaharja töös ootamatult esineda tõrkeid. Soovime, et selline ebameeldiv olukord laheneks Sulle stressivabalt, kiirelt ja mugavalt. Juhul kui hambaharja kasutusel ilmneb mõni viga ning see enam korrektselt ei toimi, tuleks pöörduda abi saamiseks meie või teeninduskeskuse. Volitatud teeninduskeskuse juurde saad pöörduda ka otse 2 aasta jooksul alates ostukuupäevast arvel. Kui oled lisaks soetanud oma seadmele müügigarantii pikenduse 3nda aastani siis tuleb viimase aasta kestel pöörduda meie klienditeeninduse poole (vt Müügitingimuste punkt 9).

Online abi – tihti esitatavad küsimused

Oleme siia koondanud vastused enim esinevatele küsimustele, mis on abiks juhul, kui Sinu elektriline hambahari enam korrektselt ei tööta. Lisaks sellele leiad siit ka volitatud teeninduskeskuste kontaktid ja nipid lihtsamate probleemide lahendamiseks. Kui Sul on küsimusi, millele parasjagu siit vastust ei leia, siis ootame alati Sinu kõnet või kirja ning aitame Sind hea meelega.

Pöördu meie või volitatud teeninduskeskuse poole, kui:

– leiab aset oluline muutus aku vastupidavuses;
– käivitusnupp lakkab toimimast;
– mõni funktsioon ei toimi;
– vibratsioon pole enam sarnane varasemale;
– käepide teeb olulisemalt valjemat häält;
– muu äratuntav viga käepideme töös, võrreldes tavapärasega;
– käepide lülitab end iseeneslikult sisse või välja.

Enne meie või volitatud teenindusse pöördumist, palun pane valmis:

– ostu tõendav dokument (müügiarve paberil või PDFis)*
– veakirjeldus, probleem
– oma kontaktandmed
– seade peab olema eelnevalt puhastatud

* – Kui oled tellimusega (vastav märge tellimuse kinnitusel) valinud juurde ostuarve säilitamise teenuse, palun teavita meid sellest.

Iga garantiijuhtumi aluseks on ostuarve ja see tuleb Sinul esitada meile või teenindusele paberil või PDFis. Juhul, kui Sa ei tellinud oma ostuga lisaks “Ostuarve digitaalne säilitamine garantiiks” teenust (see tähendab, et Hammas32 säilitab Sinu eest ostuarve garantiijuhtumi jaoks ja esitab selle Sulle) ega Sul endal ostuarvet enam alles pole, saame Sind siiski aidata. Kui ostust on möödas vähem kui 2 aastat (lisagarantii puhul kuni 3 aastat) ja soovid oma hambaharjaga garantiisse pöörduda siis Hammas32 e-poes “Lisatarvikud” kategoorias on võimalus Sul tellida teenus nimega “Ostuarve taastamine garantiiaja jooksul”. Selle teenuse vormistamisel on nõutud, et esitatud kliendi andmed kattuksid 100% hambaharja ostul esitatud andmetega. Selle lisateenuse tellimist käsitleb Hammas32 kui avaldusena ja nõusolekuna andmete töötluseks, mille alusel on meil õigus arhiveeritud andmebaasist Sinu varasem ostuarve leida ja see Sulle esitada. Iga garantiijuhtumi kohta tuleb teenus tellida eraldi. Sõltuvalt olukorrast võib Hammas32 küsida Sinult täiendavat infot, näiteks maksekorralduse koopiat.

Pane tähele, et garantii alla ei kuulu füüsilised kahjustused (mh kasutamisest tulenevad kriimustused, veekahjustused, värvimuutused jms), sertifiseerimata tarvikute kasutamine koos seadmega ja seadme mitte-sihipärane kasutamine (mh hambaharja kukkumine, kõrge-madal temperatuur jms) ning ka hambaharjapeade tavapärane kulumine. Täpsema diagnostiga teostab vajadusel volitatud teenindus.

Alljärgnevalt leiad volitatud Philips teeninduskeskuse, kuhu saad soovi korral abi saamiseks pöörduda. Soovitame ka teeninduspunkti enne külastamist ette helistada.

Oluline info

Philips Sonicare ProtectiveClean, Philips Sonicare ExpertClean seeria (HX6800, HX6806, HX9691, HX9631, HX8331) ja DiamondClean 9000 seeria (HX9914/57, HX9911/29, HX9911/94, HX9911/13, HX9911-GOLD, HX9911-BLACK) elektriliste hambaharjade probleemide korral palun pöörduda otse Hammas32 klienditeeninduse poole. Meie kontaktid leiad siit.

TALLINN
Speleta AS
Akadeemia tee 20, Tallinn, Eesti 12611
Telefon 654 6543 (E-R 9:00 – 18:00)
speleta@speleta.ee

Toote saab eelnevalt vastuvõtjaga telefoni või e-posti teel kooskõlastades saata Tallinnas Omniva Akadeemia Coopi pakiautomaati. Kindlasti lisa pakki veakirjeldus, oma kontaktandmed andmed ning arve ostu ning garantii tõestamiseks.

Juhul kui Sa ise teenindustest külastada ei saa või garantii teostamine osutub teeninduskeskuses võimatuks (toodet ei parandata ega vahetata), on alati võimalus oma hambahari kulleriga saata (eelnevalt kontakteeru aga meelepärase teenindusega) või toode meile tagastada. Kirjuta pakile selgelt oma kontaktandmed, lisa karpi veakirjeldus ning paki hambahari hoolikalt ja turvaliselt, et see transpordi vastu peaks. Kui aga vajad abi teenindusse pöördumisel või tekkis mõni küsimus, palun võta meiega ühendust ja aitame Sind.

Andmed viimati uuendatud 18 jaanuar 2024.

Alljärgnevalt leiad volitatud Oral-B teeninduskeskuse, kuhu saad soovi korral abi saamiseks pöörduda. Soovitame ka teeninduspunkti enne külastamist ette helistada.

Speleta AS
Akadeemia tee 20, Tallinn, Eesti 12611
Telefon 654 6543 (E-R 9:00 – 18:00)
speleta@speleta.ee

Toote saab eelnevalt vastuvõtjaga telefoni või e-posti teel kooskõlastades saata Tallinnas Omniva Akadeemia Coopi pakiautomaati. Kindlasti lisa pakki veakirjeldus, oma kontaktandmed andmed ning arve ostu ning garantii tõestamiseks.

Juhul kui Sa ise teeninduskeskust külastada ei saa või garantii teostamine osutub teeninduskeskuses võimatuks (toodet ei parandata ega vahetata), on alati võimalus oma hambahari kulleriga saata (eelnevalt kontakteeru aga meelepärase teenindusega) või toode meile tagastada. Kirjuta pakile selgelt oma kontaktandmed, lisa karpi veakirjeldus ning paki hambahari hoolikalt ja turvaliselt, et see transpordi vastu peaks. Kui aga vajad abi teenindusse pöördumisel või tekkis mõni küsimus, palun võta meiega ühendust ja aitame Sind.

Üks sagedaim põhjus võib olla lihtsa lahendusega – nimelt kui hambaharja laadida vannitoas, on sealsed pistikud tavaliselt seotud valgustiga – selleks, et hambahari akut laeks, peab valgusti olema sisse lülitatud. Kui see ei aita siis tõsisem põhjus võib olla hoopis veekahjustus. Seda saab ennetada hooldusega – soovitame peale iga pesu otsik eemaldada ja pasta ära puhastada, muidu pasta sööb tihendi läbi ja vesi pääseb sisse. Viimasel juhul tuleks pööruda teeninduskeskuse poole.

Soovitame kõigepealt proovida teha üks pikem laadimine – vähemalt 24 tundi. Seejärel proovida, kas aku kestvus on paranenud. Palun arvesta, et elektriliste hambaharjade akude kestvus (1-3 nädalat) on tuletatud laboritingimustes, kus hambaharja kasutatakse ühe inimese poolt 2 korda päevas (hommikul ja õhtul) 2 minutit. Kui pikem aku laadimine tulemusi ei anna, tuleks pöörduda teeninduskeskuse poole.

Üksikutel kordadel võib juhtuda, et varuosade puudumisel või logistilistel põhjustel (näiteks ooteaeg ebamõistlikult pikk) ei saa volitatud teeninduskeskus probleemset hambaharja parandada ega seda uuega asendada. Sellisel juhul palume Sul oma hambahari teeninduskeskusest ära tuua ja saata otse meile. Hambaharja võib saata kindlalt pakituna “Raudalu Konsumi” Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaati – kindlasti lisa sinna korrektselt oma kontaktandmed ja veakirjeldus. Kontakttelefoniks palume panna 567 54 882.

Philips Sonicare ProtectiveClean ja Philips Sonicare ExpertClean seeria (HX6800, HX6806, HX9691, HX9631) elektriliste hambaharjade probleemide korral palun pöörduda otse meie klienditeeninduse poole. Meie kontaktid leiad siit.

Üldiselt on see tingituna sellest, et hambaharja ei ole korralikult hooldatud – teisisõnu peale hambapesu on süljest ja hambapastast koosnev vaht läinud käivitusnupu vahele. Pidevalt sinna vahele sattudes ja tahenedes, muudab see lõpuks käivitusnupu liikumise võimatuks ja nupp enam korrektselt ei toimi. Koduse lahendusena võib proovida käepidet ja nupuosa leige veega loputada koos vajutusliigutustega, et sinna kogunenud mustust välja pesta. Kui see ei õnnestu, tuleks pööruda tasuliseks hoolduseks meie või teeninduskeskuse poole.

Esmalt tuleks taaskäivitada telefon, millega soovid hambaharja ühendada. Seejärel veendu, et Bluetooth on telefonis aktiveeritud. Kui telefon endiselt ei ühendu, tuleks teha elektrilisele hambaharjale taaskäivitus (alglaadimine, restart). Philips Sonicare elektrilise hambaharja taaskäivitamiseks, toimi järgnevalt: 1. Aseta käepide laadijale (laadija peab olema vooluvõrgus). 2. Vajuta ja hoia korraga all mõlemat nuppu (start nupp ja tugevuse nupp) vähemalt 2 sekundit. 3. Kuuled 3 piiksu ja aku tuli hakkab roheliselt vilkuma. Oral-B elektrilise hambaharja taaskäivitamiseks, vajuta ja hoida all sisse / väljalülitusnuppu 10 sekundit, kuni kõik indikaatortuled vilguvad üheaegselt kaks korda. Lõpetuseks ühendage hambahari telefoni küljest nö lahti: Settings – Bluetooth – My Devices – vajutage info nupu peale ja sealt “Forget this device”. Seejärel taaskäivitage telefon. Kui probleem ei lahene, võta ühendust teeninduskeskusega.

Soovitused hambaharja kasutuseks ja hooldamiseks*:

  • enne esimest kasutamist aseta hambahari üleöö laadima (soovituslikult 24 tunniks)
  • anna endale aega, sest elektriline hambahari vajab harjumist (vähemast 1-2 nädalat)
  • ära rakenda liigset jõudu hambaid harjates ja hoia harja suus umbes 45 kraadise nurga all
  • ära liialda hambapastaga (mõistlik kogus pastat üheks pesuks on hernetera suurus)
  • kasuta kvaliteetset hambapastat (abrasiivsusnäitaja RDA 0-70, loe lähemalt)
  • peale hambapesu loputa jooksva vee all korralikult harjapea
  • peale hambapesu loputa jooksva vee all käepide ja otsiku kinnitusosa, et sinna ei koguneks mustust
  • kuivata käepide käterätikuga
  • aku tühjenedes aseta käepide vähemasti üleöö laadima
  • vaheta regulaarselt otsikuid (jälgi harjapeadel siniseid kulumismärke), minimaalselt kord 3 kuu jooksul
  • ära lase hambaharja laadijal veega kokku puutuda

*tegemist on meie endi kogemustest tulenevate soovitustega ega pruugi olla igale kasutajale sobilikud.

Oluline info

Philips Sonicare ProtectiveClean, Philips Sonicare ExpertClean seeria (HX6800, HX6806, HX9691, HX9631, HX8331) ja DiamondClean 9000 seeria (HX9914/57, HX9911/29, HX9911/94, HX9911/13, HX9911-GOLD, HX9911-BLACK) elektriliste hambaharjade probleemide korral palun pöörduda otse Hammas32 klienditeeninduse poole. Meie kontaktid leiad siit.

Kliendiabi

Oleme Sulle rõõmuga abiks!

Oleme alati abiks kui tekib mõni tootega mõni tõrge või esineb viga. Kui sa siit lehelt oma küsimusele vastust ei leia, helista meile tööpäeviti 55511022 või kirjuta otse chati’ aknasse (klikates sinisele suhtlusikoonile kodulehel all paremal)