GARANTII

Mida teha, kui elektriline hambahari lakkab korrektselt toimimast?

Regulaarne käepideme hooldamine on oluline tagamaks, et Sinu elektriline hambahari pikalt kestaks ja püsiks esteetiline. Selleks tutvu kindlasti palun kasutusjuhendiga (ka meie koostatud 10 soovitusega, mille said uue harja ostul kaasa) ning vii end kurssi sellega, kuidas oma hambaharja igapäevaselt hooldada. Meiepoolsed soovitused enda hambaharja hooldamiseks leiad ka allpool.

Kõigest hoolimata, võib tehnikaga esineda tõrkeid. Ametliku Philips Sonicare ja Oral-B distribuutorina soovime, et selline olukord laheneks võimalikult professionaalselt ja mugavalt. Juhul kui peaks juhtuma, et Sinu hambaharja (nii Oral-B või Philips) kasutusel ilmneb mõni viga ning käepide enam korrektselt ei toimi siis tuleks esimesel võimalusel pöörduda meie klienditeeninduse poole. Philipsi ametliku teeninduspartneri juurde saad pöörduda ka ise otse 2 aasta jooksul alates ostukuupäevast arvel. Kui oled lisaks soetanud oma seadmele müügigarantii pikenduse 3nda aastani siis saad 3nda aasta kestel pöörduda ainult Hammas32 klienditeeninduse poole (lisagarantii tingimused leiad Müügitingimuste punkt 9 alt).

Soovitused oma elektrilise hambaharja igapäevaseks hooldamiseks*:

 

– ära liialda hambapastaga (mõistlik kogus pastat üheks pesuks on hernetera suurus)
– kasuta kvaliteetset hambapastat (abrasiivsusnäitaja RDA 0-70, loe lähemalt)
– peale hambapesu loputa jooksva vee all korralikult harjapea ja eemalda see pideme küljest
– loputa jooksva vee all käepide ja otsiku kinnitusosa, et sinna ei koguneks mustust
– kuivata käepide käterätikuga
– aku tühjenedes aseta käepide vähemasti üleöö laadima
– vaheta regulaarselt otsikuid (jälgi harjapeadel siniseid kulumismärke), minimaalselt kord 3 kuu jooksul
– ära lase hambaharja laadijal veega kokku puutuda

*tegemist on meie endi kogemustest tulenevate soovitustega ega pruugi olla igale kasutajale sobilikud.

Mis puhul tuleks pöörduda teeninduse poole?

– oluline muutus aku vastupidavuses;
– käivitusnupp lakkab toimimast;
– mõni funktsioon ei toimi
– vibratsioon pole enam sarnane varasemale;
– käepide teeb olulisemalt valjemat häält
– muu äratuntav viga käepideme töös, võrreldes tavapärasega
– käepide lülitab end iseeneslikult sisse või välja

Pane tähele, et garantii alla ei kuulu füüsilised kahjustused ega näiteks hambaharjapeade normaalne kulumine. Täpsema diagnostiga teostab käepidemele volitatud teenindus.

Mida on vaja teenindusse pöördumiseks?

– ostu tõendav dokument (müügiarve paberil või PDFis)
– veakirjeldus, probleem
– oma kontaktandmed
– seade peab olema eelnevalt puhastatud

Milline on Sinule lähim teeninduskeskus?

Alljärgnevalt leiad volitatud Philips teeninduspunktid üle Eesti, kuhu saad abi saamiseks pöörduda. Soovitame ka teeninduspunkti enne külastamist ette helistada. Oral-B puhul palun pöörduda Hammas32 klienditeenindusse.

Tallinn

Sevi AS
Pallasti 16, Tallinn, Eesti 11412
Telefon 636 6525 (E-R 9:00 – 17:00, L 10:00 – 15:00)

Speleta AS
Akadeemia tee 20, Tallinn, Eesti 12611
Telefon 654 6543 (E-R 9:00 – 18:00)

Tartu
Arwest OÜ
Ringtee 75 (Lõunakeskus) Tartu 50501
Telefon 734 4299, 7 344 337 (E-R 10:00 – 18:00)

Pärnu
Centralservice OÜ
Riia maantee 74, Pärnu, Eesti 80010
Telefon 442 7231 (E-R 10:00 – 18.00, L 10:00 – 14:00)

Viljandi
Alfa Elektroonik OÜ
Tallinna 58, Viljandi
Telefon 433 6644 (E-R 8:30-12:00 ja 12:30-17:00)

Narva
Sipelgas Maurinte OÜ
Tallinna mnt 6a
Telefon 356 0708 (E-R 9:00 – 18:00)

Juhul kui sa ise mõnda neist teenindustest külastada ei saa või garantii teostamine osutub teeninduskeskuses võimatuks (toodet ei parandata ega vahetata), on alati võimalus oma hambahari kulleriga saata (eelnevalt kontakteeru aga meelepärase teenindusega) või toode meile tagastada. Kirjuta pakile selgelt oma kontaktandmed, lisa karpi veakirjeldus ning paki hambahari hoolikalt ja turvaliselt, et see transpordi vastu peaks. Kui aga vajad abi teenindusse pöördumisel või tekkis mõni küsimus, palun võta meiega ühendust ja aitame Sind.

Andmeid viimati uuendatud 18 november 2020.

Oluline info!

Philips Sonicare ProtectiveClean ja Philips Sonicare ExpertClean seeria elektriliste hambaharjade tõrgete korral palun pöörduda otse Hammas32.ee klienditeeninduse poole.