MÜÜGITINGIMUSED

1. Müügitingimused

1.1. Müügitingimused kehtivad Hammas32 veebipoest www.hammas32.ee kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Käesolevatele müügitingimustele lisaks reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised kohased õigusaktid.
1.3. Hammas32 jätab endale õiguse teha müügitingimustes ette teavitamata muudatusi, täiendusi.
1.4. Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivsed ning võivad erineda tegelikest toodetest.
1.5. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.6. Hammas32’l on õigus veebipoe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda (lisaselgitusi andmata) ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel: a) kaup on laost otsa saanud; b) kauba hinda või omadusi on veebipoes kuvatud valesti süsteemivea tõttu; c) kui klient ei vasta Hammas32 poolt kehtestatud tingimustele. Kui Hammas32’l ei ole võimalik tellimust täita, võtab Hammas32 kliendiga ühendust ning tagastab hiljemalt 7 tööpäeva jooksul tasutud ostusumma (juhul kui klient on kauba eest tasunud).

2. Hinnad

2.1. Kõik Hammas32 veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad kehtivat käibemaksu 22%.
2.2. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt kliendi valitud tarneviisile (v.a kampaaniate või kupongide puhul).
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päev pärast tellimuse vormistamist).
2.4. Tellimuste eest tasumiseks on kliendil võimalus valida tasumisviisiks: a) sularahas kauba kättesaamisel; b) arve alusel pangaülekandega; c) pangalink või d) järelmaksuleping.
2.5. Tasudes pangalingiga edastab Hammas32 makse teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale (nt Montonio Finance UAB ja Maksekeskus AS).

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Lisa soovitud toode ostukorvi vajutades nuppu “Lisa korvi”.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks vali veebilehe paremalt ülevalt nurgast „Ostukorv”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks vali sobiv toodete kohale toimetamise viis ja kliki “Maksma”. Sobiva pakiautomaadi saad valida järgmises sammus.
3.4. Pärast transpordi viisi ja sihtkoha valimist, täida nõutud andmeväljad oma andmetega.
3.5. Andmete sisestamise järel vali sobiv makseviis.
3.6. Tellimuse kinnitamiseks tee linnuke valiku „Nõustun privaatsus- ja müügitingimustega” ette ja seejärel vali “Esitan tellimuse ja maksan”.
3.7. Veebipoes Hammas32 sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäeviti E-R 10.00-16.00. Tellimuse ettevalmistus transpordiks võib võtta kuni 24 tundi.
3.8 Riiklikel pühadel esitatud tellimused vormistatakse järgneval tööpäeval, v.a juhul kui pole teisiti teavitatud.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1. Müügilepinguga kohustub Hammas32 andma kliendile üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku kliendile.
4.2. Klient kohustub Hammas32’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja tellitud kauba vastu võtma.
4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annuleeritakse 3 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest, v.a juhul kui pole teisiti kokku lepitud.
4.3. Müügileping jõustub kliendi makse laekumisega Hammas32 kassasse või pangakontole (k.a järelmaksulepingu sõlmimise järgselt).

5. Kohaletoimetamine

5.1. Pärast müügilepingu jõustumist on tellitud kaupasid võimalik kätte saada järgnevatel viisidel:
5.1.1. Kullerfirma toimetab kauba tellimusel märgitud aadressil;
5.1.2. Kaup saadetakse tellimusel kliendi poolt valitud Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaati (loe täpsemalt “Transport“);
5.1.3 Kaubale saab eelneva kokkuleppe alusel Rae vallas, Uuesalus Põdra tee 17 ise järgi tulla.
5.2. Tellimused jõuavad üldjuhul sihtpunkti Eestis 2-7 tööpäeva, Soomes 3-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Soome tellides on transpordiviisiks Itella /Smartposti pakiautomaat.
5.3. Hammas32 jätab erandjuhul õiguse tellitud kaup kohale toimetada 45 kalendripäeva jooksul.
5.4. Kui klient on ekslikult valinud kohaletoimetamiseks vale pakiautomaadi ning pakk tagastatakse või soovib klient paki ümbersuunamist teise pakiautomaati, rakendub ühekorde teenustasu 9,90 eurot (sisaldab käibemaksu), mille kohta esitab Hammas32 kliendile eraldi arve tasumiseks. Paki uuesti saatmisel (nt klient ei võtnud õigeaegselt tellimust pakiautomaadist välja) rakendub rakendub ühekordne teenustasu 5,90 eurot.
5.4. Veebipoes näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse eest tasumise hetkest.
5.5 Klient peab olema hoolas, valima soovitud pakiautomaadi ning tellimuse vormistamisel esitama tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.6. Hammas32 ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituste, tõrgete ega katkemise eest juhul, kui need on tingitud asjaoludest, mida Hammas32 ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. Taganemisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on kliendil õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 30 päeva jooksul. Juriidilistele isikutele taganemisõigus ei kehti.
6.2. Taganemisõigus ei kohaldu sellele, mille sisuks on sellise suletud pakendis toote üleandmine, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui toode on pärast kohale toimetamist avatud ja muudel VÕS §53 loetletud tingimustel (v.a tootja poolt korraldatud kampaaniatel, milles Hammas32 osaleb).
6.3. Tagastatav toode peab olema komplektne ja terviklik. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode (või tooted), tuleb tagastada ka need tooted.
6.4. Veendumaks kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peab klient käsitlema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt füüsilises kaupluses teha. Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui see on vajalik eeltoodud loetletus toodu veendumiseks või tootel on kasutamise, kulumise märke, on Hammas32 õigus alandada tagastatavat ostusummat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kogu ostusumma tagastamiseks peab toode olemas originaalpakendis ning kasutamata.
6.5. Kauba tagastamiseks tuleb täita Hammas32 lehel kauba tagastus vorm (PDF) või esitada vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@hammas32.ee hiljemalt 30 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Toote tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et toode ei vasta tellitule.
6.6. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamise hetkest 14 päeva jooksul või kirjalikult tõendama, et ta on nimetatud aja jooksul kauba üle andnud transpordifirmale (esitama jälgimisnumbri).
6.7. Hammas32 tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Hammas32 võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
6.8. Kõik otseselt kaubast taganemise kulud kannab klient. Kui klient on valinud odavaimast kättetoimetamise viisiist kulukama kättetoimetamise viisi, ei pea Hammas32 tagastama kulu, mis ületab tavapärast kättetoimetamise viisi kulu.
6.9. Hammas32 on õigus tehingust taganedea ja kliendilt kauba tagastamist nõuda, kui kauba hind e-poes oli eksituse tõttu märkimisväärselt alla kauba tegelikku turuhinda.

7. Vääramatu jõud

7.1. Hammas32 ei vastuta kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Hammas32 ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

8.1. Hammas32 veebipoest tellimisel kehtivad isikuandmete töötlemise põhimõtted on leitavad siin – Privaatsuspoliitika.
8.2. Klient annab veebipoes vastava kinnitusega Hammas32-le õiguse koguda ja töödelda isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadess) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.3. Hammas32’l on õigus kasutada kliendi kontaktandmeid olulise informatsiooni edastamiseks.
8.4. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab klient personaalselte pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Hammas32-l ligipääs.
8.6. Kliendil on õigus kirjalikult nõuda Hammas32-lt oma kliendiandmete kustutamist veebipoe süsteemist.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Hammas32 vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni 2 aasta jooksul (lisagarantii puhul 3 aasta jooksul), alates kauba üleandmisest. Juriidilistele isikutele võimaldame 3-kuulist pretensiooni esitamise aega.
9.2. Kliendil on õigus esitada tarnitud toote kohta pretensioon kaks aastat (lisagarantii puhul kolme aasta) esitades ostuarve paberil või digitaalselt (nt PDFina). Toote puuduse ilmnemisel tuleb Hammas32 poole pöörduda kahe kuu jooksul, alates selle avastamisest. Teade kauba mittevastavusest tuleb saata e-posti aadressil info@hammas32.ee. Juhul kui klient ei teavita kauba mittevastavusest käesolevas punktis sätestatud tingimuste ja tähtaja jooksul, vabaneb Hammas32 vastutusest kauba mittevastavuse eest.
9.3. Müügigarantii pikendus 3 aastani on Hammas32 poolt pakutav teenus, kus seadmele kehtivad 3ndal aastal lisagarantii järgnevatel tingimustel: 1) klient on ostnud lisagarantii koos uue elektrilise hambaharjaga; 2) lisagarantii kehtib ühele seadmele, st. kui tellimusel on mitu seadet, kehtib see vaid ühele, millest klient teavitab Hammas32 kirjalikult 2 aasta jooksul 3) teistele seadmetele samal tellimusel on võimalik lisagarantii juurde osta tellimusega samaaegselt ja eraldi kokkuleppel Hammas32-ga, mille kohta esitab Hammas32 lisaarve 4) lisagarantii olemasolu puhul on kliendil õigus vaid 3nda aasta kestel puuduste ilmnemisel pöörduda ainult Hammas32 poole ning ühe korra tasuta tagastada toote parandamiseks või asendamiseks Hammas32-le (Hammas32 saadab kliendile tagastamiseks pakisildi) 5) toote parandamise ebaõnnestumisel asendab Hammas32 toote oma parima äranägemise järgi samaväärsega (st toode on võimalikult sarnaste funktsioonide ja omadustega ning hinnaklassiga) ning teavitab sellest klienti 6) toote tagastamise kulud tagasi kliendile kannab Hammas32 7) juhul kui klient lisagarantii tingimusi rikub, vabaneb Hammas32 lisagarantii pakkumise ja täitmise kohustusest.
9.4. Ostuarve taastamine garantiiaja jooksul on Hammas32 pakutav ostujärgne tasuline lisateenus. Selle lisateenuse tellimist käsitleb Hammas32 kui avaldusena ja nõusolekuna andmete töötluseks, mille alusel on Hammas32 õigus arhiveeritud andmebaasist kliendi varasem ostuarve leida ja see kliendile esitada garantiijuhtumi menetlemiseks. Iga garantiijuhtumi kohta tuleb teenus tellida eraldi. Sõltuvalt olukorrast võib Hammas32 küsida Sinult täiendavat infot, näiteks maksekorralduse koopiat. Selle teenuse vormistamisel on nõutud, et esitatud kliendi andmed kattuksid 100% hambaharja ostul esitatud andmetega. Teenust saab tellida üksnes garantiiperioodi kestel.
9.5. Kauba puuduse ilmnemisel tuleb koheselt lõpetada toote kasutamine, k.a juhul kui tarnitud toode erineb tellitud kaubast, millest kohustub klient teavitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul tellimuse kättesaamisest.
9.6. Hammas32 vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul (lisagarantii puhul 3 aasta) arvates kauba kliendile üleandmisest alljärgnevalt:

– esimese kaheteist kuu jooksul alates kauba üleandmise hetkest eeldatakse, et kauba mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel s.o. kauba kvaliteedile vastavuse tõendamiskohustus lasub Hammas32’l.
– pärast kaheteist kuu möödumist kauba üleandmise hetkest lasub kauba kvaliteedile mittevastavuse tõendamiskohustus kliendil.

9.7. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Hammas32 ja klient omavahel kokku. Toote parandamine või asendamine teostatakse esimesel võimalusel. Toote transpordikulud Hammas32-le või teeninduskeskusele kannab klient.
9.8. Hammas32 ei vastuta kliendi süül kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või kasutamise tulemusena,
9.9. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel tuleb edastada e-posti aadressile info@hammas32.ee pretensioon, kus on märgitud esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse võimalikult detailne ja asjakohane kirjeldus.
9.10. Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud viivitamatult, esimesel võimalusel kauba nõuetele mittevastavuse puuduse avastamisest.
9.11. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.12. Kliendil on õigus teha ettepanek Hammas32’le ostuhinna alandamise või lepingu lõpetamise ja kauba eest raha tagasi küsimiseks, kui Hammas32’l ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

10. Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

10.1. Kui Hammas32 on keeldunud kliendi kaebust lahendamast või klient ei ole nõus Hammas32’e vähemalt kahe väljapakutud lahendusettepanekuga ja leiab, et oluliselt on rikutud kliendi õigusi või kahjustatud kliendi huve, võib klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu. Klient võib esitada kaebuse ise või oma kirjalikult volitatud esindaja kaudu. Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti komisjoni andmed on toodud kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskuse kodulehel.

Veebipoe www.hammas32.ee (edaspidi Hammas32) omanik on Screensale OÜ (registrikood 11558662), asukohaga Põdra tee 17, Uuesalu küla Rae vald 75331. Meie täpsed kontaktandmed leiad siit. Viimati muudetud 18.05.2023